21 iulie 2009

Cuvantul care indexeaza (sau cum sa faci trafic pe net for dummies)




De la infiintarea sa in februarie 2007, acest blog nu a avut niciodata mai mult de - sa zicem - 6-700 de vizite pe zi. Si asta in zilele foarte bune. Media a stat undeva pe la 250-300 zilnic, cu suisuri si coborasuri. Pana duminica.

Tot de la infiintarea sa in februarie 2007, m-am ferit sa folosesc cuvinte cu pu si pi. Pana duminica.

Si tot de la infiintarea sa in februarie 2007, blogul cu pricina a intrat, incet-incet, in atentia si blogroll-ul unor persoane inteligente si salubre, fapt care ma onoreaza. Tot pana duminica.

Ei bine, duminica am publicat primul post in care aparea, explicit si repetitiv, cuvantul "pula". Nu zic, am facut-o intentionat, sa vad daca prinde la public. Rezultatul il vedeti mai sus, in print-screen-ul dupa Google Analytics. Peste 1000 de vizite. Si asta multumita unui generos link pus de bine cotatul blogger Fulgerica, sub eticheta [interesant/fun]. Dar si unui varf de cautari din Google.

Ei, nu va ganditi ca Fulgerica mi-a dedicat o recenzie. Nu. Articolul cu pricina e recomandat alaturi de niste rusi care fac sporturi extreme, un camion trecut pe rosu si, se putea?, un cantec nepublicat al lui Michael.

Faza cea mai graitoare e ca, pe vizitele trimise de Fulgerica, bounce rate-ul e de 83%. Adica au dat click pe link, au intrat si au iesit in primele 10 secunde. Prea mult de citit?

Pe bune si fara mishto, vreau sa-i multumesc lui Fulgerica pentru recomandare. Ma enerveaza doar ca, din cate posturi - unele mai inteligente, unele mai cretine - am pus pe blogul asta, n-am intrat in atentia marilor bloggeri pana cand n-am zis cuvantul magic, care deschide portile grele ale zelistului si-l face pe Google mai atent: pula.

4 pareri:

ZuZu spunea...

Articolul a fost foarte tare :) Eu nu prea rad cand citesc ceva. Mai ales daca sunt singur. Deasemenea a fost promovat si pe twitter. Eu asa l-am descoperit.

Anonim spunea...

ce pula mea te-asteptai...

Alter Ego Blog spunea...

Decat sa am 1.000 de vizitatori si un bounce rate de 90% mai bine 100 de cititori care stau si petrec 10-15 minute pe blogul meu...

Brad Florescu spunea...

pai asa zic si eu