17 decembrie 2008

Despre pozitia mea la Realitatea - Catavencu

Imaginile de mai jos sunt luate de la inaltimea biroului unde stau acum si pe care Robert Tatarus a avut amabilitatea de a-l imparti cu mine. Am o perspectiva profesionala excelenta, plonjat spre "hala" de unde sunt transmise majoritatea dezbaterilor. Deci daca vreti sa stiti ce e in capul oamenilor publici, apelati cu incredere. Uploadata, maine-i gata.


Emma Zeicescu


Cosmin Prelipceanu


Adrian Iorgulescu


Crin Antonescu


Cristian Diaconescu


Robert Turcescu

6 pareri:

venat show spunea...

Bre, si in care din urmatoarele taguri se va inscire comunicarea ta de acum incolo?

"travel advertising politics & football"

Sau doar vopsim gardul? As prefera sa schimbam si leopardul.

Desigur, imi poti raspunde ca jobul tau este placut si plin de incintare ca un travel, full of glamour si provocare ca advertisingul, curva si crizat ca politicile si ofertant in descatusarea de hormoni ca fotbalul...
Da', raspunsul asta l-am dat eu deja.
Deci?

Anonim spunea...

ti-au dat birou de mogul

Brad Florescu spunea...

comanu, practic da :-)
nu stiu, mai, zenat, jobul nu schimba omul, ma gandesc.

Anonim spunea...

pe gagica o cheam ema nu laura, breee!

Brad Florescu spunea...

da, bre, ai dreptate, m-am zapacit de la poza cu Prelipceanu cu care prezinta Laura.

venat show spunea...

ei, da, bre!! Asa stiu si eu, femeie care le stie pe toate, ce caut pe aici pe la taraba ta! Chit ca temporara, colorata definitie! Place la fata!