4 decembrie 2008

3 pareri:

Dan Gheorghe spunea...

dincolo de toate, in fata mortii tot singuri suntem. cum am fost si la nastere. cum am fost si in viata...

Brad Florescu spunea...

Asa e, Dane, fara indoiala.
Dar aici nu vorbeam despre decesul in sine, ci despre moarte ca o concluzie a felului in care ne-am trait viata.

Anonim spunea...

Bradut, dragul meu,teoretic, daca ai putea sa iti traiesi viata ca intr-o moarte vesnica, trust me, ai fi un spirit evoluat. Vorbesti despre regret, nu despre moarte; despre incapacitate, nu despre decizie; despre violenta, nu despre iubire; despre frica, nu despre Dumnezeu- chiar daca esti ateu. Si mi-ar placea sa iti completez postul, daca imi permiti: "Sa-i dam o sansa omului sa devina fiinta: sa-l intilnim, ca sa nu mai fie singur si apoi sa-l parasim, ca sa poata ramine singur. Astfel, il va face pe liberul arbitu, Dumnezeul sau."
Asta este mersul vietii.Balzac si Eminescu!
Gratie!