14 noiembrie 2008

A white man is gotta do what a white man is gotta do



Azi, dupa ce m-am intors de la Billit, am trecut pe la photo store, am luat pozele pe care le lasasem ieri la printat, m-am intors la hotel, am lasat bagajul, am mers pana la piata, am luat un taxi, m-am dus pana la Buli Sim Sim si le-am impartit pozele tuturor celor care apareau in ele, dupa care am luat acelasi taxi - in care urcasera intre timp inca doi pasageri - si m-am intors la piata, apoi la hotel.

Tanarul din imagine nu era acasa, era plecat la pescuit, i-am dat pozele sora-sii. Mi s-a multumit si am fost invitat sa revin cand mai ajung prin Sandakan.

Din ce-am inteles, sunt singurul alb care a intrat vreodata pe pontonul 18 din Sim Sim Water Village. Cica ar mai fi fost niste albi pe pontoanele 22 si 23. Nu e mare lucru premiera mea, n-o sa iau premiu la National Geographic pentru asta.

Important e ca n-am frant nicio inima de copil, important e ca m-am intors si ca am adus ce-am promis, cu atat mai mult cu cat nimeni nu credea asta. That's my silly style :-)

Gambar
. Poze.

3 pareri:

Unknown spunea...

Un sfat: cumpara-ti un aparat instant. E foarte ieftin iar fetele copiilor se lumineaza instantaneu, la fel cum apare si poza.

In alta ordine de idei, sport la imagini. Se observa cum usor usor cresc. Unele vibreaza.

pax spunea...

Nu stiu daca mai exista, baietii de la Polaroid, sarmanii, au inchis deja pravalia definitiv acu cateva luni bune.

Unknown spunea...

Polaroid nu mai exista, dar fuji face intr-o veselie. Vreo 2 sau 3 aparate si 5-6 tipuri de hartie. Sunt si back-uri pentru aparate pe format mediu care merg pe hatie fuji instax. Si mai fain e ca exista fuji face materiale instax alb-negru.