3 aprilie 2007

Iata dovada ca George W. Bush mi-a citit blogul

Ca urmare a postului meu din YouTube de pe 29 martie, pare-se ca SUA a decis sa atace Iranul. Peste aproximativ 48 de ore, Statele Unite urmeaza sa lanseze rachete asupra Iranului de pe platformele de lupta din Golful Persic.
Stirea a aparut la noi pe site-ul si ziarul Compact, care citeaza surse din cadrul serviciilor secrete ruse care, la randul lor, citeaza The Jerusalem Post. Cam multe "surse" pentru o treaba atat de serioasa. Iar Jerusalem Post e o publicatie de propaganda in care cred ca si rubrica "horoscop" e angajata politic si religios.
However, Domnule Bush, fac un apel: n-am avut nici o intentie sa va starnesc. Respectivul link de pe YouTube era destinat exclusiv unui cerc restrans de prieteni, in numar de aproximativ 7, care viziteaza zilnic acest blog si care nu dispun de portavioane si rachete cu raza medie de actiune. Va rog sa nu mai cititi blogul meu, ca ma faceti sa ma simt ca Chomski, care a scris o carte pe care Chavez a folosit-o sa va faca de panarama sub ochii lu' ONU.
By the way, Michael Jackson va lansa un album in luna septembrie. Eu zic sa-l auzim si pe el inainte de a lua o decizie pe problema Iranului :-)